אירוע חמור: אישה נפצעה באורח קשה בהפגנת קיצונים בירושלים

אתר קול חי 8 Comment on אירוע חמור: אישה נפצעה באורח קשה בהפגנת קיצונים בירושלים

במהלך הפרת סדר אלימה שביצעו קיצונים משולי החברה אמש בירושלים, נפצעה באורח קשה אישה כתוצאה מפגיעת פח שדורדר לעברה. הפוליטיקאים החרדים מגנים בתוקף: "על רשויות החוק ללכוד את הפורעים"

צילום: דוברות המשטרה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אישה נפצעה אמש (חמישי) באורח קשה כתוצאה מפח גדול שדורדר לעברה ופגע בה, במהלך הפרת סדר אלימה שביצעו גורמים קיצוניים משולי החברה החרדית ברחוב בר אילן בירושלים. בתחילה היא נפצעה באורח קל, אך במהלך הלילה החמיר מצבה. המשטרה פתחה בחקירה במטרה להתחקות אחר המעורבים במעשה החמור. הפוליטיקאים החרדים פרסמו גינויים חריפים.

במרכז הרפואי שערי צדק מסרו כי אמש פונתה לבית החולים אישה בשנות הארבעים לחייה סובלת מחבלת חזה קשה  הצוות ייצב את מצבה והיא הועברה ליחידה לטיפול נמרץ כשהיא מונשמת ומורדמת. בני משפחתה ביקשו להתפלל לרפואת מירל בת רחל לאה והודו לצוות על הטיפול המידי והמסור.

האירוע התרחש כאמור בסמוך להפרת סדר אלימה וממושכת באזור רחוב יחזקאל ובהמשך באזור בר אילן, שם מאות מפרי סדר התפרעו, יידו אבנים, הציתו ודרדרו פחי ענק וחסמו את ציר התנועה. כתוצאה מהפרת הסדר נגרם נזק לניידת משטרה. השוטרים שפעלו להדיפת מפרי הסדר והכוונת התנועה באזור, עצרו אמש שני חשודים בחשד להפרת סדר והצתת פח, והם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה לב הבירה.

מדיה: דוברות המשטרה

במחוז ירושלים של המשטרה מציינים: "בתקופה האחרונה ובפרט בלילות האחרונים אנו עדים לקיצונים אלימים פורעי חוק, הפוגעים בשוטרים ובאזרחים באזור מרכז העיר ירושלים ובבית שמש, בין היתר על רקע מעצר חשוד בהצתת חנות סלולר בראשית השבוע. מדובר בהפרות סדר אלימות ופסולות שבינם לבין מחאה כחוק – אין כל קשר. אלימות זו כוונה כלפי אוטובוס, כלפי ניידות משטרה ושוטרים, ואתמול גם כלפי עוברת אורח שנפצעה באורח קשה. ונדליזם, הצתות ודרדור פחים, ידוי אבנים וחפצים, פגיעה באזרחים ושוטרים, וחסימות צירים – אינם מחאה חוקית, אלא הפרת סדר והתפרעות אלימה לשמה שעלולה להביא לפגיעה בחיי אדם. נמשיך לפעול ולטפל בנחישות באותם פורעי חוק ומפרי סדר אלימים שיפגעו בתושבי האזור ובמשתמשי הדרך, באזרחים או בשוטרים".

יו"ר עוצמה יהודית והמיועד לשר לבטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר הגיב: "אלימות, היא לא חופש ביטוי, היא אנרכיה. באנרכיסטים ועשבים שוטים צריך לטפל ביד קשה ובנחישות. את הפורעים שכמעט רצחו אשה ופגעו בשוטרים, צריך להכניס לכלא לשנים רבות".

ח"כ בן גביר הוסיף: "הגיע הזמן לעשות סדר במדינה. אסור לעשות הנחות לאף אחד שנוהג באלימות. הפגנות כן, חופש ביטוי , חשוב, אבל הפרות סדר, פגיעה בשוטרים והרס תשתיות בשום פנים ואופן לא".

יו״ר יהדוה״ת ח״כ יצחק גולדקנופף: "אני מגנה בחריפות את ההתפרעות של קומץ מפגינים אמש, שהביאה לפציעתה באורח קשה של עוברת אורח תמימה. כל מחאה, חשובה ככל שתהיה חייבת להעשות על פי כללי החוק ותוך שמירה על כללי הסדר הציבורי, חופש הביטוי לא מצדיק אלימות בשום פנים ואופן. אני מצפה מרשויות החוק ללכוד את הפורעים".

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני: "מזעזע לשמוע על קומץ פורעים ברחוב בר אילן בירושלים שפגעו באישה עוברת אורח תושבת העיר ופצעו אותה קשה. אותו קומץ פורעים שפוגע בכל תושבי ירושלים ואין מי שעוצר אותם ממעשיהם הרעים והנלוזים שאין בו כל סממן יהודי. יש לתפוס את הפורעים הללו ולמצות איתם את הדין".

יו״ר ש״ס ח״כ אריה דרעי: "הזדעזעתי לשמוע על האירוע החמור ברחוב בר אילן בירושלים, בו מפגינים משולחי רסן גרמו לפציעה קשה בתושבת העיר. אלימות והתפרעות איננה מחאה, אלא חילול ה׳ ואני מוקיע אותן מכל וכל. את הפורעים הללו שמטילים אימה על תושבי ירושלים חייבים לעצור בהקדם ולמצות עמם את הדין".

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז: "פציעתה של עוברת אורח על ידי חבורת פורעים אלימה בירושלים היא קו אדום שנחצה. מקווה שהפושעים ייתפסו במהרה, ושימוצה עימם הדין".

ח"כ אוריאל בוסו: "האירוע הקשה אתמול בו קבוצת קיצוניים פצעו אשה באורח קשה ובאכזריות, אסור שיעבור לסדר היום!!! אלו לא תוצאות של מחאות, אלא של אלימות אכזרית ובריונית, על הגורמים למצות איתם את דין באופן בלתי מתפשר".

ממלא מקום ראש עירית ירושלים ויו"ר "דגל התורה" בעיר אליעזר ראוכברגר: "כבר מזמן היה צריך לנקוט בכל פעולה נדרשת כדי לעצור את ההפגנות וההשתוללות באזור רחוב בר אילן. אולי כעת יפול האסימון לגורמי אכיפת החוק, אבל חבל שנאלצנו להגיע לפגיעה בנפש כדי שיבינו שחייבים לעצור כמה שיותר מהר את ההתנהגות הברברית שם".

ח"כ יואב בן צור: "האירוע החמור שהתרחש אמש בו נפצעה עוברת אורח במצב קשה בהפגנה אלימה ע"י קומץ קטן של שוטים, אנרכיסטים, מחללי שם שמיים, מחייב אותנו לעשות חשיבה מחדש לאופן ההתנהלות מולם. אני קורא למשטרת ישראל לפעול מולם ביד ברזל ולעצור את טירוף האימים שהם מהלכים על כולנו".

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון: "הפציעה המזעזעת של האשה ברחוב בר אילן היא הסלמה נוספת באלימות המחפירה של קומץ פורעים המסכנים את תושבי העיר, מחוללים נזקים של מיליוני שקלים לרכוש ציבורי פעם אחר פעם. חשוב לי להדגיש: לא מדובר בחרדים. מדובר בחבורת עבריינים פורעי חוק שפוגעים בציבור".



8 תגובות

מיין תגובות
  1. 8

    קול דמי אחיך צועקים מי יתן את הדין על כך
    מדוע להסית על קבוצת המפגינים ? למה האשמה על הפציעה החמורה לא נופלת על ראש העיר וחברי המועצה החרדים שלא שמענו עליהם מזה 4 שנים !!! מזה 4 שנים יושבים וחופרים לנו את בר אילן והסביבה , ופקקים וסיוט ופקקים ופותחים וסוגרים וסוגרים ופותחים ועוד פעם פותחים ועוד פעם סוגרים ואין פוצה פה ומצפצף לגודל הסיוט המתמשך של השכנים וציבור הנוסעים במקום ! כל נסיעה של 5 דקות הופכת סיוט של 45 דקות , יכלו כבר לחסוך הרבה כספי ציבור והפגנות מיותרות וסבל מתמשך ומתמשך ללא סוף וכל זה למה ? משום שהחברות והמאכערים צריכים להרוויח כסף !! 500 פועלים ו20 טרקטורים היו גומרים את העבודות כבר לפני 3 שנים וגומרים עם ההפגנות
    איפה נציגי ציבור החרדים שיבקשו את קולכם בקרוב בשם גדולי התורה שחייבים להצביע בשביל להציל את עורם וחשבון הבנק שלהם , בשביל מה הם נבחרו ??? ואיפה משה ליאון בסיפור הזה ????? אותו מעניין רק ערבי שירה ועוד צילום בעיתון על הפנים המחייכות שלו ושל איוט האיום משלחו ! וכאן קריאה קדושה לראש העיר ולחברי המועצה החרדים : תעשו טובה לכו לעזאזל ומיד ! נמאסתם כולכם! לכו הביתה !!!

    1. התנסחת מאוד יפה אבל פיתרון עדיין לא נתת, נראה לך שיש מישהו שלא היה מעוניין לסיים מזמן העבודות, אתה יודע כמה כסף עולה להם הנזקים כל יום, תביא פיתרון אמיתי למפגינים החצופים ולא סיסמאות,

    2. מה הקשר????? גם אם המשטרה לא פעלה כראוי זה לא מצדיק לעשות דברים כאלו!! השם ישמור!!! יש להם דין רוצח במזיד!!!

  2. 7

    צריך לדון ולהעניש את כל הקבוצה ובראשם הרבנים שלהם. (אני חרדית ומעיזה לדבר)
    וחובת הציבור להלשין על כל אחד מהקבוצה הזאת לרשויות.
    וכל מי שעומד ונהנה מהאקשן צריך גם להעניש, כי הוא נותן במה לרשעים פורקי העול האלה.
    יימח שמם ושם זכרם, אמן

    1. הכל נכון חוץ מהרבנים, אף רב אמיתי לא שולח קבוצות לדרדר פחים,אלו חבורת מטומטמים שצריכים לשבת בכלא הרבה שנים

    2. אל דברי על רבנים!!!!!
      יהיה מה שיהיה עד שזה מגיע לרבנים ולאנשי האמת !!!!
      אין לך זכו. לדבר עליהם בכלל